Results 1 to 4 of 4

Thread: Ubuntu 7.10 niet langer support

Default Ubuntu 7.10 niet langer support

Er is geen support meer voor Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon.. de mirrors voor updates etc zjin nu officieel offline. Ik gebruik zelf geen 7.10 meer, maar vind het wel een beetje jammer dat ze toch vrij snel stoppen met updates uitbrengen voor een OS, dit verplicht iedereen om mee over te stappen.

ik zelf heb er geen moeite mee, maar toch

Default Re: Ubuntu 7.10 niet langer support

Ze zijn een grote stap verder 8.10 bestaat al weer een tijd en dat is hun LTS. Dit houd in Long Term Support en dat is 3 jaar support voor desktop en 5 jaar voor server dus dat vind ik nog netjes.
    En daarnaast dwingen ze mensen met dit om hun systemen uptodate te blijven houden want 7.10 nu nog draaien is waanzin is in 2007 uitgekomen das dus 3 jaar geleden onderhand :P.
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

8.04 is de LTS? Hier een overzicht van de releases en de "End of Life": To view this link please Register

Volgensmij is 8.10 geen LTS, dat vind ik jammer want ik persoonlijk vind de 10 versies wat beter

8.04 idd blergh draai zelf alleen maar .10 versies zou neit weten waarom niet.
    Rete stabiel en niks op aan te merken maar in een datacentre kan LTS wel een sterk voordeel zijn om dus 8.04 te draaien ivm support enz
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds