Results 1 to 3 of 3

Thread: PERL programma afkappen.

Default PERL programma afkappen.

Hey

Ik had een vraagje. Ik heb een perl script die een whiletje heeft. Maar zodra ik deze afkap, en nog een keer wil draaien dan doet hij het niet meer goed omdat er nog allerlei dingen gemount zijn. Weet iemand of het mogelijk is om ervoor te zorgen dat als je CTRL C of CTRL Z invoert, van te voren die images ge-unmount worden. Dus als de gebruiker het programma afkapt, van te voren nog ff wat commando's uitgevoerd worden.

Ik weet namelijk niet of dat kan ..

Groeten,

libris

Default Re: PERL programma afkappen.

Het moet mogelijk zijn om wanneer een bepaalde toets combo word gebruikt denk ESC ofzo dat dan het programma nog wat garbage handeling word gedaan.
    Zal ff checken of ik wat code kan verzinnen.

hier in iedere geval iets om ctrl +c af te vangen.
    To view this link please Register
    En dan kun je dus ook unmounten enz en daarna exit doen lijkt me :P
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Default Re: PERL programma afkappen.

mmm. ja dat is wel een optie wat jij zegt inderdaad. Maar het lijkt me wel dat perl hier een eigen functie voor heeft, of een module. Ik ga nog maar eens opzoek. En anders moet je inderdaad gewoon in het script ctrl c & ctrl z opvangen, want met control+Z is het programma ook af te kappen

in iedergeval bedankt!