Results 1 to 5 of 5

Thread: PTK installation script

Default PTK installation script

Ik heb hier een Shell script wat PTK automatisch op linux installeert. Het script is gemaakt voor Ubuntu 7.10, 8,04 en 8.10. Gewoon afdraaien in ubuntu en de rest gaat van zelf.

Hij installeert ptk op XAMPP btw.

Default Re: PTK installation script

Installeer dat soort dingen altijd liver met het handje.
    Zeker met mysql databases enz dat gaat niet altijd lekker :P
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

dat klopt wel ja maar als je eerst naar de source code kijkt en je ziet dat alles netjes geinstalleerd wordt en ook op de goeie manier, is dit script toch best makkelijk. :P

Ja same here, weet pas sinds vandaag dat het bestaat. Wij hebben PTK handmatig geinstalleerd voor een project, en hij werkt nu goed. Alleen hij is nog een beetje sloom.. Terwijl ik wel met behulp van het top commando in linux zie dat mysql 100% draait.

Dus wil ik mysql meer snelheid geven, dan zou ptk ook sneller moeten zijn, of denk je dat dit niets veranderd?

je zou kunnen kijken of de tables van ptk inodb zijn of myisam als het laatste het geval is zouw je kunnen checken of inodb iets verandert.
    En anders moet je wat meer mysql workers toestaan in de config van mysql zodat er meerdere workers minder werk doen.
    Of anders mysql zelf tweaken
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Tags for this Thread

Bookmarks