-
Stage opdracht
Hallo, ik heb een vraag.
Ik ga stage lopen bij een bedrijf die beveiliging levert aan andere bedrijven. mijn stage opdracht is dan ook om te kijken hoe goed de beveiliging van het bedrijf zelf is. Ik zelf moet met een norm komen waaraan ik de beveiliging ga testen. Hebben jullie nog tips en/of ideeen ook voor het onderzoek zelf?
-
Administrator
Je zou de volgende checklists kunnen gebruiken als basis.
To view this link please Register
-
Administrator
De norm zou eigenlijk in overleg bepaald moeten worden. Er zijn standaard lijsten. Beschikbaar zoals libris al een voorbeeld heeft gegeven maar de uiteindelijke lijst wordt samen met de opdrachtgever bepaald.
Ik zou deze lijst als basis nemen en de extra's bespreken met de opdrachtgever maar ook onnodige dingen wegstrepen als het niet nodig is.
-
bedankt voor de reacties. Ik heb samen met het bedrijf een norm gekozen en zal daarbij de checklists zeker gebruiken. In ieder geval bedankt.
-
Ik zou toch graag willen weten wat voor opdrachten jullie allemaal op stage hebben gedaan.
-
Administrator
Vaak zijn opdrachten om te programmeren voor het bedrijf waar je stage loopt, tools uit te proberen etc. Het echt verrichten van digitaal onderzoeklaten ze je meestal nog niet doen.
Tags for this Thread