Results 1 to 6 of 6

Thread: History of Transfer to USB

Junior Member

Default History of Transfer to USB

Beste onderzoekers,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Adem en ik volg de opleiding PDO. Ik heb een opdracht gekregen om info uit een usb te halen. Mijn vraag aan jullie:

Weet mischien 1 van jullie of er een programma bestaat, waarmee je kunt bekijken wat er allemaal naar een hdd of usb is geplaatst/gekopieerd in het verleden.

Alvast Bedankt

Als je de beschikking hebt tot de pc kun je mischien nog info uit de registry halen maar ik geloof niet dat windows iedere file die gekopieerd word bijhoud.
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Junior Member

Quote Originally Posted by themaster View Post
    Als je de beschikking hebt tot de pc kun je mischien nog info uit de registry halen maar ik geloof niet dat windows iedere file die gekopieerd word bijhoud.
    Thanks man

Ik heb beschikking tot de pc. Kan je mij ook uitleggen hoe ik dat bekijk bij registry edit?? of heb je mischien een site waarin dat uitgelegt staat??

Analyseer de .lnk bestanden van de PC. Deze kunnen verwijzingen naar de USB bevatten waarna je bepaalde bestandsnamen hebt die op de USB stick gestaan hebben EN of deze bekeken zijn vanaf de PC.

Over die registry bestanden, je kan gebruik maken van RegRipper. To view this link please Register
    Of FTK registry viewer.

Deze reg bestanden staan in de profielmappen van de gebruikers genaamd NTUSER.DAT zodat je het aan een gebruiker kan koppelen

Als ik het me goed herinner bestaat er in de SysInternals suite van Microsoft een programma om zulke gegevens weer te geven wat er allemaal naar een usb geschreven is enz.

Misschien dat je daar eens naar kan kijken.

Junior Member

Als ik het me goed herinner bestaat er in de SysInternals suite van Microsoft een programma om zulke gegevens weer te geven wat er allemaal naar een usb geschreven is enz.
    Volgens mij bedoel jij DiskMon. Ik heb het programma kort bekeken, maar nog niet uitgebreid getest.

Tags for this Thread

Bookmarks