Results 1 to 4 of 4

Thread: SQL database vraagje

Junior Member

Default SQL database vraagje

ik zit met het volgende probleem:

ik heb een eigen mysql server die ik lokaal draai op een Windows 2000 server.
    Om de beveiliging daarvan te testen probeer ik in te loggen met SQL injection via het inlogscherm. Tot zover is het allemaal gelukt.

Alleen ben ik nu opzoek naar een SQL commando die ik kan invoeren om de data van mijn database uit te lezen (back-uppen) zonder de phpmyadmin te gebruiken.

Ter verduidelijking: het is een opdracht voor school en heb hier toestemming voor. Alles draait lokaal.

Bij voorbaat dank.

Select * from toepassen weergeeft alle data uit een tabel. Is dit ongeveer wat je zoekt?

Junior Member

Quote Originally Posted by libris View Post
    Select * from toepassen weergeeft alle data uit een tabel. Is dit ongeveer wat je zoekt?
    Dan selecteert die de data uit een tabel inderdaad. Die commando werkt ook bij mij, alleen is de data nog niet zichtbaar. Mijn wens is om het uit te lezen (exporteren) in bijv. een html bestand via een commando ingevoerd in een invulformulier.
    iig bedankt!

Dit is niet vanuit je SQL query mogelijk. Als je ervoor kan zorgen dat de select statement data weergeeft kan je het wel opslaan als html

Tags for this Thread

Bookmarks