Results 1 to 7 of 7

Thread: Info security beurs

Default Info security beurs

Vorig jaar ben ik naar de info security beurs geweest, opzich viel dit een beetje tegen.

Zijn er mensen die dit jaar wel een kijkje gaan nemen op deze beurs? En weet iemand wat er dit jaar besproken wordt en wie er allemaal aanwezig zijn ?

Dit jaar is het weer in Utrechtse jaarbeurs van 03 t/m 04 nov.

2 sec googlen To view this link please Register
    En ik weet niet of ik ga denk het niet. Daarnaast voor de beurs zou ik zoiezo niet gaan alleen voor de presentatie die zijn 10x interesanter dan de beursvloer
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Default Infosecurity beurs

Er zullen meer bedrijven zich op de info security beurs bevinden als vorig jaar.
    Wij staan onder andere ook op de beurs aanwezig zijn met Mobile Forensics en Mail Forensics daarnaast wordt er een uitleg gegeven over vervolgopleidingen.

Dat is mooi, ben benieuwd wie er nog meer staan, enig idee? Fox stond er vorig jaar ook.

Junior Member

Volgende maand is deze beurs er weer, ga er als het goed is heen. Was het vorig jaar interessant? Ik weet niet goed wat ik er van moet verwachten, maar ben erg benieuwd.

Vorig jaar niet geweest, het jaar daarvoor wel. Toen was het toch wel leuk om daar te zijn, veel bedrijven kom je daar tegen en je kunt er veel informatie krijgen.

ik ben vorig jaar niet geweest infosecurity is een grote verkoopverhaal.
    Ik ga dit jaar hopelijk eens naar CCC conferentie dat is teminste echt interesant
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Tags for this Thread

Bookmarks