-
Berichtbron bij Hotmail weg
Hallo,
Waarschijnlijk zijn er al meer tegen dit probleem aangelopen, maar de geupdate hotmailversie geeft niet meer de berichtbron weer. Waar je vroeger met de rechter muisknop via de header de berichtbron kon opvragen lukt dit nu niet meer. Ook als je het betreffende mailtje opent en vervolgens klikt op acties en dan op berichtbron weergeven, krijg je een foutmelding. Weet iemand nog een andere manier om dit te omzeilen of is dit puur een kinderziekte van de nieuwe update?
-
Administrator
ik weet niet of het kan maar je kan proberen het bericht te exporteren vanaf hotmail en dan het liefste .eml
als dat kan moet je het bericht eens openen met notepad dan zie je als het goed is alle informatie die je moet weten.
Groeten,
Sandor
-
Sandor
Ik heb gekeken hoe ik een mail eventueel kan doorsturen als bijlage of op een andere manier kan opslaan, maar ik zie die optie er niet meer bijzitten. Dus als er nog andere ideeën zijn, dan hoor ik dat graag. Ik vraag me ook af of dit echt een bedoelde optie is van optie aangezien de mogelijkheid van berichtbron wel wordt weergegeven, maar vervolgens een foutmelding geeft. Ik blijf open staan voor ideeën
Gr.
-
Administrator
Volgensmij blijven de headers van de vorige mail in de email staan op het moment dat je hem door mailt, tenminste dat heb ik weleens gezien. Als hotmail dit niet verwijderd zou dat er nog in moeten staan. Dus als je hem gewoon doorzend naar een PC/laptop met bv outlook express of office outlook doen kan je hem exporteren en zul beide headers moeten zien. Ik dacht dat ik dit een keer was tegen gekomen, poging waard zou ik zeggen.
-
Helaas. Ook geprobeerd.... Ik hoop maar dat Hotmail dit gauw weer in orde herstelt.
-
Administrator
Zelf heb ik nu even gekeken naar hotmail, en inderdaad werkt dat bij acties niet meer. Ook heb ik even rond gegoogled. Meer mensen lijken dit probleem te hebben.
Veel mensen denken op internet dat dit een fout is, sommige krijgen namelijk ook een error message. Ik krijg gewoon symbolen e.d.
En als ze dit niet meer aan gebruikers toegankelijk willen maken dan kunnen ze het net zo goed onbereikbaar maken, dus opzet lijkt het me niet.
-
Even ter info,
Wij hebben contact gehad met Microsoft en er is momentail een bug in de code van hotmail waardoor de berichtheader niet meer weergegeven wordt. Microsoft weet dit en "gaat er aan werken" maar weet nie twanneer dit gaat gefixed zijn 
Dus idd, mails binnen halen en daar heb je alle info
-
Koppel het aan outlook oid en de berichtbron is weer zichtbaar, groet!
Tags for this Thread