Results 1 to 6 of 6

Thread: ICS Solo4 Forensic

Default ICS Solo4 Forensic

Zelf heb ik dit product nog nooit gezien of gebruikt maar ik las ergens dat deze hardware matige hard drive duplicator bij iemand maar liefst 6,5GB/s haalt. Dat is wel heel erg snel daar kan je met de logicube niet aan tippen

misschien is dit wel de snelste op het moment.. alleen vind het raar dat ik nog nooit van dit product gehoord heb , zal in NL niet zo bekend zijn denk ik.

de homepage van de makers: To view this link please Register

nee klopt is ook zeker niet bekend in Nederland, ten eerste omdat ze nog niet uitgebracht zijn in Nederland. zo zijn er nog wel meer van zulke apparaten die nog niet bekend zijn in Nederland. zoek maar eens bij recherche bureaus in Amerika zie je veel meer van zulke rare meer veel betere apparaten.
    en nog een punt is de prijs van zulke apparaten zijn voor in Nederland nog veel te duur. omdat het sowieso niet veel wordt gebruikt. en in Amerika wordt het veelal gebruikt. dus dan komt het ook zeker wel uit om zoiets prijzig te betalen.

Jammer dat dataexpert zoiets niet importeert. die importeert vrij veel forensische apparaten.

Het is jammer maar daarnaast je hebt wat men beweerd dat hun apparaat haalt (marketing kreten) en wat het werkelijk haalt (benchmarks) en ik vrees dat dit een gevalletje marketing is. 6,5 GB/s is HUGE das bijna een DVD in een seconde kopieren dat haal je nooit of je moet software en hardware mega geoptimaliseerd hebben
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

was van een gebruiker het lijkt me ook heel erg snel, maar volgens die gast wel gehaald

Junior Member

Quote Originally Posted by themaster View Post
    Het is jammer maar daarnaast je hebt wat men beweerd dat hun apparaat haalt (marketing kreten) en wat het werkelijk haalt (benchmarks) en ik vrees dat dit een gevalletje marketing is. 6,5 GB/s is HUGE das bijna een DVD in een seconde kopieren dat haal je nooit of je moet software en hardware mega geoptimaliseerd hebben
    Het Is 6,5GB per minuut. Dat is 108MBps. Daar kom je met de moderne schijven wel aan. Zeker met ssd's.

Tags for this Thread

Bookmarks