Hoi,
Kent iemand command-line tools waarmee je onder Windows 7 memory dumps kunt maken? want als ik erop ga zoeken kom ik uiteraard weer uit bij blue screen en dat moet ik niet hebben.
Groeten,
Sandor
Hoi,
Kent iemand command-line tools waarmee je onder Windows 7 memory dumps kunt maken? want als ik erop ga zoeken kom ik uiteraard weer uit bij blue screen en dat moet ik niet hebben.
Groeten,
Sandor
To view this link please Register
Deze tool, ondersteunt dit. Helaas is het geen open-source pakket en las ik ergens dat het wel heel duur was, weet niet of dat een probleem is.
Ik gebruik altijd Windd of manDD ik weet niet ofdat ook werkt op windows 7 maar je kunt het altijd proberen
Het is voor een vriend, hij heeft een command-line gebaseerde tool nodig om geheugen dumps te maken, maar zoals libris al zei werken winen ,win3dd en mdd niet meer onder windows 7
Hoi allen,
win32dd en win64dd zijn wel bruikbaar met Windows 7 met administrator rechten.
Is te vinden To view this link please Register
Nu nog de geschikte analyse tools die dit kan behappen zoals bv
To view this link please Register
de opvolger To view this link please Register is alleen bruikbaar in combinatie met Encase en niet zo uitgebreid als de oorspronkelijke volatility cmd-line tools
Kent iemand nog andere bruikbare analyse tools
Last edited by SandMan; 08-03-2010 at 09:46 PM.
Is volatility hier niet geschikt voor? Wel grappig dat hij onder admin mode wel werkt.![]()
ik heb zelf een project gedaan over memory analysis en volatility is toch een goed programma waarmee je het geheugen kan onderzoeken, vooral met de extra plugins die je erbij kan plaatsen waardoor hij meer functionaliteiten krijgt.
Ik heb toen met volatility 1.3 beta gewerkt en dat ging perfect bij mij.
FTK 2.7.0 (nieuwste versie) kan wel geheugen imagen van windows 7. Dit is de install versie dus niet de lite versie die gewoon overal te runnen is.
Bookmarks