Results 1 to 5 of 5

Thread: Waarom is de opleiding MBO PDO niet in deeltijd verkrijgbaar??????

Junior Member

Default Waarom is de opleiding MBO PDO niet in deeltijd verkrijgbaar??????

Ik heb echt heel veel tijd op internet gezocht naar de opleiding 'Digitaal Rechercheur" in een deeltijd vorm en verschillende scholen gebeld!! Maar deze opleiding lijkt wel niet te bestaan in deeltijd vorm.

Ik ben zelf op dit moment full-time aan het werk en wil desnoods een dag in de week minder werken om naar school te gaan maar ook dat mag niet helpen!. Alles wat ik vind is in BOL vorm en dus 5 dagen in de week naar school.
    Als ik wel sites tegenkom zoals ROC.nl en daar staat dan dat de opleiding in BOL en BBL wordt gegeven. Maar als ik daarmee bel dan geven ze aan dat dit een fout is en opleiding alleen in BOL vorm word gegeven.

Weet iemand of ik iets over het hoofd heb gezien en wellicht dat ergens deze opleiding wel in deeltijd word gegeven?

ik dacht dat ik ook ooit de MBO opleiding, gevonden heb op het internet als BBL, weet niet meer waar. maar denk ook niet echt datt hij er in BBL vorm is aangezien er ook weinig stage plekken zijn voor onze opleiding dus misss vadaar die fout. ECABO gaat over alle mbo particulier digitaal onderzoeker opleidingen op mbo niveau, miss de moeite om met die organisatie contact op te nemen

Omdat de opleiding nog maar net bestaat is hij er eigenlijk alleen nog maar in BOL vorm.
    Het lijkt me ook niet slim om deze opleiding in BBL te gaan doen (als die al bestaat) omdat je het dan naar mijn mening niet kan bijhouden.

Wanneer je met de opleiding begint krijg je heel veel theorie om te leren maar ook veel praktische oefeningen met verschillende besturingssystemen. het is bijna onmogelijk om dit allemaal te leren door 1 dag in de week naar school te gaan.

is wel bij te houden als je een goed recherchebureau hebt waar het allemaal draait om digitale computercriminaliteit, maar daar hebben we in NL te kort aan

Junior Member

Quote Originally Posted by libris View Post
    ECABO gaat over alle mbo particulier digitaal onderzoeker opleidingen op mbo niveau, miss de moeite om met die organisatie contact op te nemen
    Dank je wel voor de tip. Ik zal daar zeker contact mee opnemen.