Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13

Thread: Trojan

Junior Member

Default Trojan

Hallo, ik heb de volgende situatie, bij mij in de klas zit er een gast waarbij ik een trojan heb geplaatst op zijn systeem. hierdoor kan ik alle processen zien die hij uitvoert en kan ik bestanden aanpassen, plaatsen, verwijderen op zijn systeem. Is dit strafbaar en zo ja, op basis van welke wetsartikellen dan?

Greetz, Berry & Jeroen @ CC

Default Re: Trojan

Dit lijkt haaast wel een school opdracht :P
    Dit is gewoon computervredebreuk.
    Daarnaast vind je je nu stoer dat je een trojan op een klasgenoot zun pc heb geplaatst stoer hoor :P
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Junior Member

Quote Originally Posted by themaster
    Daarnaast vind je je nu stoer dat je een trojan op een klasgenoot zun pc heb geplaatst stoer hoor :P
    Echt weer zo'n typisch 'themaster-antwoord' :lol:

Quote Originally Posted by Berry
    Hallo, ik heb de volgende situatie, bij mij in de klas zit er een gast waarbij ik een trojan heb geplaatst op zijn systeem. hierdoor kan ik alle processen zien die hij uitvoert en kan ik bestanden aanpassen, plaatsen, verwijderen op zijn systeem.
    Nee dit mag zeker niet! Ik ben wel benieuwd hoe je dit hebt gedaan, vertel....

Laat me zeggen hoe die het heeft gedaan.
    Het volgende berichten:

A: He check deze geweldige tool man.
    B: Eens kijken dan.
    A: Mooi he:
    B: Hij doet niks.
    A: Jammer dan.

Zo weer een pc vernagelt.
    Provided by themaster. Patend pending :P
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Junior Member

Quote Originally Posted by themaster
    Laat me zeggen hoe die het heeft gedaan.
    Het volgende berichten:

A: He check deze geweldige tool man.
    B: Eens kijken dan.
    A: Mooi he:
    B: Hij doet niks.
    A: Jammer dan.

Zo weer een pc vernagelt.
    Provided by themaster. Patend pending :P
    Haha, great tut:P
    Vooral die patent doet ut hem :lol:

Tja wat kan ik er van zeggen :P.
    Iets wat ik haat is mensen die lopen te showen met hun hack skills.
    Das echt iets wat het bloed doet koken :P.
    Als je echt zo goed bent dan hoef je dr niet over te pochen.
    En daarnaast is het vaak gewoon dat uiteindelijk ze een scriptkiddie zijn en hun tools niet eens begrijpen.
    Hacker in a day bestaat niet

themaster ff chill jonge, ik heb samen met berry gewerkt aan deze opdracht en het niet haha check deze tool.

We hebben samen een script geschreven dat een verbinding maakt met onze server.

Je hoeft niet meteen zo flauw te beginnen van ha kijk ik laat mn hack skills eens zien.

Zijn vraag was:
    Wat voor wettelijke strafartikelen hierop van toepassing zijn.

je kunt hier ook gewoon antwoord op geven i.p.v te zeggen dat je bloed begint te koken en dat je het haat als mensen met zoiets komen.

Mensen komen hier om dingen te vragen en willen hier dan antwoord op hebben.

Ja maar als niet weet welke wetsartikelen hier bij horen dan moet je weer gouw terug naar school.
    Dit zijn standaard wetskennis voor een PDO dus.
    Of krijgen jullie geen recht ??
    Dan moet je gouw een andere school kiezen imho.
    En over mijn reacties ik kan het niet hebben dat mensen stoer doen om iets wat het niet is.
    b
    PS: hier je antwoord op deze standaard vraag
    To view this link please Register

PS: PS: bookmark de site is mega handig voor dit soort standaard wets vragen

ik wist wat het was maar berry wou het weer eens zeker weten en vond het forum wel een goede plek om de vraag te stellen. :P

Tja maar ik mag aan nemen dat dit soort vragen een beetje standaard zijn.
    En ik zou geen reden zien om het op te zoeken staat in de wet gewoon.
    En de wet kun je in je wettenbundel of online via wetten.nl opzoeken.
    Dus why hier vragen :P

Tags for this Thread

Bookmarks