Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 20

Thread: Afgestudeerden PDO MBO naar leiden?

Default Afgestudeerden PDO MBO naar leiden?

Ik vroeg me af of jullie mensen kennen die MBO PDO afgestudeerd zijn en die het aankomende jaar gaan studeren in leiden, HBO opleiding forensisch ICT.

Ben namelijk erg benieuwd of er zo'n klas komt van het MBO. Of ze daar wel genoeg mensen voor hebben die door willen gaan, en zoveel zijn er nog niet eens afgestudeerd.

groeten

Default Re: Afgestudeerden PDO MBO naar leiden?

Ik weet zeker dat 5 van de 8 mensen van utrecht een baan hebben of iets anders gaan doen dus dat houd weinig kandidaten over vrees ik
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Junior Member

Dat maakt een keuze ook zo lastig als het om een redelijk nieuwe opleiding gaat. Ik kan nog niet echt afgaan op basis van ervaringen over de opleiding, ik ga denkik maar eens een opendag bezoeken o.i.d.
    Ik zou het nog echt niet weten: Heerlen of Leiden. Horen jullie wel eens positive/negative verschillen over Zuyd en leiden?

Wij doen nu PO diploma, daar zit een afgestuurde zuyd leerling, is wel een goede school zeggen ze.. alleen HEEL weinig onderzoeker krijg je daar en als je wat krijgt heb je netwerk onderzoeken... dat is niet echt wat ik in iedergeval wil. daarom heb ik voorkeur aan leiden, deze willen niet puur op netwerk gebied focussen maar ook op standalone PC's.

Ik heb contact met de leraar van leiden, vorige keer ben ik naar de open dag geweest. Ze wisten nog niet echt veel. Volgend jaa gaat die opleiding in leidne officieel starten, nu was er alleeen nog maar een richting ofzo ervan.

Vorige open dag hadden ze nog weinig informatie, maar hij zou me mailen als hij veel meer wist.. dat ik dan de volgende dag er heen kan

mvg

Binnenkort komt de leraar uit leiden die fulltime met de forensisch ICT opleiding zich bezig gaat houden bij ons op school langs, tenminste hij zou contact opnemen met mij en mijn leraar, dus ben zeer benieuwd

Junior Member dan3l's Avatar

Default Hbo

Aanstaande dinsdag proef studeren leiden. Forensisch ICT

Bedoel je hiermee meelopen met studenten?

Quote Originally Posted by libris View Post
    Bedoel je hiermee meelopen met studenten?
    Nee ik kwam daar de afwas doen.

nuttig, beviel het?

Red face

Quote Originally Posted by libris View Post
    nuttig, beviel het?
    De opendag beviel, lijkt me een zeer interessante opleiding en ben van plan mij in te schrijven.
    Alleen jammer dat een van de activiteiten naar hackthissite.org gaan was, beetje oude koek.
    Verder was er ook geen student te spreken gehad die de opleiding volgde.