Results 1 to 4 of 4

Thread: Exploitsite Milw0rm krijgt nieuwe eigenaar

Default Exploitsite Milw0rm krijgt nieuwe eigenaar

De beheerder van de populaire exploitsite Milw0rm kondigde gisteren aan dat hij met de site ging stoppen, maar zeer waarschijnlijk vindt er een doorstart plaats. Zes jaar lang waren op Milw0rm tal van exploits, beveiligingslekken en andere interessante informatie te vinden. Beheerder "Str0ke" had echter niet meer genoeg tijd om alle exploits te plaatsen. "De afgelopen maanden heb ik er een zooitje van gemaakt om het werk van mensen snel genoeg te plaatsen. 0 tot 72 uur is gewoon niet eerlijk voor alle auteurs op deze site", zo liet hij op Milw0rm weten. De site is inmiddels onbereikbaar. Na met vrienden te hebben overlegd, meldt Str0ke via Twitter dat hij de site aan een groep mensen gaat overhandigen, die zijn werk zullen doorzetten. "Hopelijk is het een goede nieuwe start."

bron: security.nl

Default Re: Exploitsite Milw0rm krijgt nieuwe eigenaar

Ik snap niet dat die gast kapt met die site, ik zou er tijd voor vrij maken

Default Re: Exploitsite Milw0rm krijgt nieuwe eigenaar

De laatste pack heb ik nog gou gedownload toen ik het las :P
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Milw0rm ziet er anders heel inactive uit, geen nieuwe submissions worden toegevoegd. Ik begrijp niet dat ze zo'n site ook maar durven op te geven....... blijkbaar staat het dus nog wel online maar worden er geen nieuwe submissions meer toegevoegd