Met de oude BIOSsen is het softwarematig te doen met de nieuwe haast niet.
En de datum en tijd is interesant maar dat is meestal ook uit andere dingen te bepalen.
Met de oude BIOSsen is het softwarematig te doen met de nieuwe haast niet.
En de datum en tijd is interesant maar dat is meestal ook uit andere dingen te bepalen.
No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds
Wij hebben een keer een test onderzoek gedaan, en de tijd stond zo krom als watdus toen ff bios gechecked en ja hoor stond daar fout.. om het dan terug te rekenen hadden we dan wel de BIOS tijd nodig.
Alleen natuurlijk zijn datum en tijd altijd moeilijk, want hoe ver kun je dat vertrouwen...
uit welke andere dingen zijn die dan te bepalen want dat is interessant voor latere onderzoeken.
Bestanden die aangesproken worden tijdens opstarten krijgen de tijd van dat moment dus dan kun je ongeveer bepalen wanneer de tijd was dat de machine is opgestart
No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds
Ik ben eigenlijk benieuwd naar het antwoord van Ken Cijsouw.![]()
Hey hallo...
Er is een programma BIOS320.exe waarmee het zou moeten lukken, kga het binnenkort even testen.
Groeten,
@ngel
Ik ben benieuwd wat je allemaal te weten komt, en of het programma goed werkt![]()
K'Heb het getest op mn laptop, ik kan er mn supervisor WW niet mee kraken.Originally Posted by sandor
:roll:
@ngel
Misschien staat hier nog iets interessants op deze site?:
To view this link please Register
Dit werkt bij elke BIOSbatterijtje in en uitpluggen en je bios is gereset naar default factory settings
miss dat hem dit idd kan helpenthx
Bookmarks