Results 1 to 6 of 6

Thread: Digitaalonderzoeker.nl zoekt linkpartners

Default Digitaalonderzoeker.nl zoekt linkpartners

Goedendag allemaal,

De website digitaalonderzoeker zoekt serieuze link partners op het gebied van ICT en/of security. Als je denkt dat je een goede linkpartners voor ons bent dan kun je mailen naar contact@digitaalonderzoeker.nl of via het To view this link please Register formulier van de website te gaan en daar je aanvraag in te zetten, dan zullen wij kijken of we het ook een goed idee vinden. Deze site zal in iedergeval nog ver uitgebreid worden.

Groeten libris.

Junior Member

Default Re: Digitaalonderzoeker.nl zoekt linkpartners

Als mijn website klaar is (jeffreyjansen.nl) dan zal ik deze aan jullie doorgeven. Ik hou daar eigenlijk persoonlijke informatie bij, maar misschien handig voor de mensen voor ROC ASA. Ik ben van plan eigenlijk een grote database te maken met alle PDFjes(school+internet), papieren(school), internet links over digitaal rechercheur en onderzoek methodes. Deze bestanden zullen dan alleen toegankelijk zijn voor de personen die daadwerkelijk een opleiding digitaal rechercheur(onderzoeker) volgen.

De website is eigenlijk al af, maar zit nog met de vraag welke informatie ik openbaar kan maken. Ik was van plan elk onderzoek bij te houden, maar dan loop ik tegen probleem twee aan en dat is dat ik teveel informatie weg ga geven voor klasgenoten.

Als iemand voor dit laatste een oplossing heeft, mag die me een PM sturen.

Jeffrey

Lijkt me niet zo slim om al je de dingen wat je gemaakt op school heb vrij te geven nee.. maar op zich staat er al veel over digitaal onderzoek en alles wat er omheen hangt op het internet, dus dat maakt opzich niet uit.

Zal de site binnenkort eens op mun weblog / website zetten
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Junior Member

Nee, ik ga ziezo geen bestanden vrijgeven wat ik zelf heb gemaakt. Heb zojuist pdoutrecht.nl maar geregistreerd.

Ja, jullie hebben wel genoeg informatie, maar ik wil gewoon echt een website alleen voor onze school/opleiding.

hehe, als je echt goede informatie wil delen, kan je dat beter in een prive omgeving doen inderdaad. Wij hebben ook 1 site voor ons zelf

Daar kun je gewoon alles opzetten..