Results 1 to 7 of 7

Thread: Vinden van werk als particulier onderzoeker.

Default Vinden van werk als particulier onderzoeker.

Ik ben nu al enige tijd bezig om werk te vinden maar moet eerlijk zeggen dat er op PDO niveau echt niks te vinden is. En ook op gewoon ict niveau is er haast niks te vinden MBO lijkt tegenwoordig een meetje het VMBO te worden want niemand wil je haast.
    De kleine bedrijfjes willen nog wel eens iemand aan nemen maar grote bedijven zonder HBO of Microschoft certificaten kun je wel vergeten.
    Kortom je hebt geen zak aan dit diploma of nog beter aan gen een diploma want diplomas word niet meer na gekeken certificaten is waar je punten mee scoort.
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Default Re: Vinden van werk als particulier onderzoeker.

Quote Originally Posted by themaster
    Ik ben nu al enige tijd bezig om werk te vinden maar moet eerlijk zeggen dat er op PDO niveau echt niks te vinden is. En ook op gewoon ict niveau is er haast niks te vinden MBO lijkt tegenwoordig een meetje het VMBO te worden want niemand wil je haast.
    De kleine bedrijfjes willen nog wel eens iemand aan nemen maar grote bedijven zonder HBO of Microschoft certificaten kun je wel vergeten.
    Kortom je hebt geen zak aan dit diploma of nog beter aan gen een diploma want diplomas word niet meer na gekeken certificaten is waar je punten mee scoort.
    dat is de reden dat ik graag hbo wil gaan doen. ben je een stuk zekerder van een baan.

Junior Member

Hier was ik al bang voor en om deze rede vraag ik mij dan ook af of ik in het begin wel de juiste opleiding heb gekozen. Ik zit nu in het 3de jaar en ga het dus wel afmaken (of in ieder geval proberen). Maar wat ik daarna ga doen weet ik niet, natuurlijk ga ik zoeken naar een baan welke past bij mijn opleiding. Echter schat ik de kans zeer klein in en tbh full time doorleren weet niet of ik dat nog ga halen.

Quote Originally Posted by sjors
    Hier was ik al bang voor en om deze rede vraag ik mij dan ook af of ik in het begin wel de juiste opleiding heb gekozen. Ik zit nu in het 3de jaar en ga het dus wel afmaken (of in ieder geval proberen). Maar wat ik daarna ga doen weet ik niet, natuurlijk ga ik zoeken naar een baan welke past bij mijn opleiding. Echter schat ik de kans zeer klein in en tbh full time doorleren weet niet of ik dat nog ga halen.
    mij bevalt deze opleiding echt ontzettend goed, ik ben ook blij dat ik geen andere ict opleiding heb gekozen want daar vind ik helemaal nirts aan. ik wil later zeker weten forensic worden in de it of een dikke pentester . daarom zal ik toch echt verder moeten studeren

Zodra je doorstudeert aan het HBO of iets met microsoft gaat doen zit je gebakken.
    Maar zodra je zoals ik niet meer verder kan studeren aangezien je anders alles zelf mag dokken en dat echt niet kan betalen. Laat staan dat ik even 8000 euries op kan hoesten. dan moet je iets in de ict gaan doen maar daar word je niet aangenomen niet teminste bij de interesante bedrijven
    Maar op forensics gebied moet ik je teleurstellen dan moet je echt in het buitenland wezen. Nederland heeft 3 a 4 echte forensic bedrijven en die hebben allemaal hun eigen mensjes al.
    Snao ook niet dat ze uberhaupt deze opleiding als zodanig zijn gestart want dit hadden ze ook wel aan kun voelen komen.
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Junior Member

ik zocht gister voor po-er vacatures op google met de woorden vacature particulier onderzoeker en daar kwam oa een vacature voor digitaal onderzoeker naar voren, was onderzoeker bij ING en dan moest je je inschrijven bij een headhunters bedrijf, en hoffman had ook een vacature, ik bedoel maar...
    succes Anne

ik weet niet of je checked wanneer ik mijn laatste post heb geplaatst das 2 jaar voor jouw post.
    Toen ik klaar was was ik een van de eerste digitaal onderzoekers en de eerste voltijd studeten die van de PO opleidingen.
    Ik zit nu btw als een ict beheerder bij defensie