Waar kan ik informatie vinden over het maken van een goede reportage. Ik dacht dat er op deze site een voorbeeld had gestaan. Maar ik zie het niet. Of ik kijk met m'n neus.
Alvast bedankt voor de moeite.
Waar kan ik informatie vinden over het maken van een goede reportage. Ik dacht dat er op deze site een voorbeeld had gestaan. Maar ik zie het niet. Of ik kijk met m'n neus.
Alvast bedankt voor de moeite.
op deze pagina staat beschreven hoe een rapportage eruit moet zien, en hier staat ook een voorbeeld rapport die we gemaakt hebben.
To view this link please Register
Wij moeten bij plan van aanpak beschrijvenOriginally Posted by sandor
wat we willen gaan doen met de tijdsplanning ervan.
Dus bijvoorbeeld:
Maandag ..-05-2009:
Een dd maken van het bewijs
Hash waarde ervan vergelijken etc.
Dinsdag:..-05-2009
De logs bekijken etc
en er moet nog een journaal bijgehouden worden.
Hier moet in vermeld worden van elke stap dat je heb uitgevoerd :P
Zodat het reproduceerbaar is. ( als er een rechtzaak is etc kan je bewijzen wat je heb gedaan )
Bijvoorbeeld
Op start geklikt tijd 09:05 t'm 09:06 Resultaat : startmenu
Maar ja ik vindt het documenteren echt het minst leuk alleen het moet gewoon :P
Je kent het gezegde he, het minst leuke is vaak het belangrijkste :P.
Ja alleen het is zo lastig je komt dan echt in tijdnood.Originally Posted by sandor
Want normaal hoor je echt elke stap dat je doet klikken of typen te documenteren.
Dus als het spoor dood loopt en je hebt er niks aan. Dan heb je voor niks alles
zitten te documenteren ( niet dat iemand alles ter plekke documenteerd )
ja maar het is vooral een zekerheid dat je later kan zeggen dit en dat heb ik gedaan dus dat is door mij verandert en heeft niets met de "verdachte" te maken.
Wanneer ik op het voorbeeld klik, dan kan die deze pagina niet laden (pdf) wegens rechten.
Dit is verholpen, maar dit is nog wel een rapport voordat we ooit PO hebben gehad, dus dit is geen raamrapportage maar een rapport hoe wij het hebben leren maken voordat we PO hadden.
Bookmarks