Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 22

Thread: Welkom @ digitaalonderzoeker.nl forum

Default Welkom @ digitaalonderzoeker.nl forum

Welkom op het digitaal onderzoeker.nl forum!

We hopen dat dit forum gebruikt gaat worden voor digitaal onderzoek vragen/tips. Er is geen 1 forum waar particulier digitaal onderzoekers elkaar kunnen helpen. Dus vandaar zijn wij deze site gestart. Ik hoop dat jullie wat aan dit forum zullen hebben. Wij van digitaalonderzoeker.nl zullen zoveel mogelijk vragen proberen te beantwoorden!

Groeten,

Digitaalonderzoeker.nl

Default Re: Welkom @ digitaalonderzoeker.nl forum

Bij deze wil ik mij graag voorstellen:

Mijn naam is Robbie Hontelé(daarvan lopen er 2 rond in de Nederlands sprekende wereld) ik ben 19 jaar jong, en ik heb afgelopen donderdag te horen gekregen dat ik ben geslaagd voor de opleiding "ICT beheer MBO niv 4". Heb altijd geroepen dat ik hierna de wereld van licht en geluid in zou gaan, maar het laatste half jaar is mijn interesse meer richting beveiliging gegaan.
    Ik heb daarom besloten om na mijn stage een jaartje te gaan werken, en daarna een opleiding particulier digitaal onderzoeker / digitale recherche te gaan volgen op HBO niveau.

Volgens mijn decaan moet ik hiervoor naar Utrecht, maar ik meen me te herinneren dat deze opleiding ook in Nijmegen en in Amsterdam zat.

Ter voorbereiding op mijn studie wilde ik me hier graag inlezen. Google en wiki weet ik te vinden - dus naast wat social posts zal ik voornamelijk serieuze vragen stellen.

Mijn doel voor het komende half jaar is ervaringen verzamelen van verschillende (ex-)studenten op de verschillende opleidingen om zo te bepalen welke opleiding mij het best gaat passen(ik ga er vanuit dat elke school de opleiding anders verzorgt) en welke school het beste bij mij past.

Ik hoop dat ik met mijn beheersachtergrond een goede basis heb gelegd voor deze opleiding. Het rechtenverhaal ben ik eigenlijk het bangste voor.

Verder hebben ze 4 jaar geleden het To view this link please Register bij mij vastgesteld. Ik hoop dit voor deze opleiding in mijn voordeel te kunnen gebruiken. Op mijn huidige stage besteed ik voornamelijk aandacht aan mijn communicatieskills, omdat deze naar mijn mening achterlopen.

Voor wie er nog vragen heeft: leef je uit. Ik zal mijn best doen om te antwoorden.
    (\__/)
    (='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
    (")_(") signature to help him gain world domination.

Hallo,

Ik ben niels de leeuw 26 jaar.
    En ik zit momenteel in mijn laatste jaar van de opleiding Particulier Digitaal Rechercheur of Onderzoeker zoals het tegenwoordig heet.
    Ik denk ik registreer me maar eens want vind de site wel geinig

@s1k: hier meld zich ook een bijna licht en geluidstechnicus die uit eindelijk in de ICT is gerold :P
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Hoi Niels,

Ten eerste welkom op het forum.

Op welke school zit je?? in Utrecht?

Groeten,

Sander

Ja ik zit op het ROC ASA te utrecht.
    Ben de allereerste groep Particulier Digitaal Onderzoekers die afstudeert.
    Toen ik begon was de naam nog Particulier Digitaal Rechercheur.
    No trees were killed in the posting of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced! "Portability is for people who cannot write new programs" - Linus Torvalds

Oh leuk, wij moesten voor een groep een assessment maken die afstudeerde. Dit zijn dan denk ik jullie geweest. Wij zijn 3e jaar. ROC eindhoven

p.s: Succes met je assessment

Aha bij jou ook al , Libris en ik zijn bijna 3 jaar geleden begonnen in eindhoven op de opleiding Particulier Digitaal Rechercheur maar evenlater is dit ook weer verandert naar Onderzoeker. :P sommigen zijn egt hobbyloos he.

Groeten,
    Sander

Het schijnt dat ik nog een papiertje krijg met Particulier Digitaal Rechercheur.
    Waarom dont ask me :P
    Dus jullie hebben dat brakke assesment van ons in elkaar geprakt :P:P:P:P:P
    ROC Eindhoven heb ik nog goeie herinderingen aan :P:P:P
    Lekker na school naar stratumseind enz :P

Dan vraag ik me af wat er op ons papiertje komt. Want bij ons was de naam ook eerst Particulier Digitaal Rechercheur. Persoonlijk vond ik dit een veeeeel betere naam

Met hoeveel mensen zijn jullie atm nog in de klas? wij 7 :cry:

Uhu weet ook waarom het verandert is :P
    De politie was er niet zo blij mee.
    Maar ik ben ook benieuwd of het nu echt zo is.
    Kan makkelijk zijn dat er gewoon onderzoeker staat hoor
    Wij zijn op het moment met 6 man 4de jaars
    1 gast heeft zun examen vernagelt en doet nu jaar 3 over.
    En 2 mensen hebben de 2 examens en PO gehaald.
    Daarvan ben ik er eentje en de andere is een mede brabo :P
    Dus 4 mensen moeten hun PO nog halen dit jaar.
    In het begin hadden we een klas van rond de 15 man ofzo.
    En tusse door zijn er nog een stuk of 6 mensen bij gekomen
    dus tel uit je winst :P